loading...
بیرصدا.دانلود اهنگ,دانلود ترانه,سایت دانلود اهنگ
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 1029 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Morteza Pashaei – Be Gooshet Mirese

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام به گوشت میرسه

 

w46w46w64643636

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۴۴ مگابایت

» دانلود آهنگ به گوشت میرسه «

 

 

 

 

 

به گوشت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم
چجوری گریه میکردم که از تو دست بردارم
نشد گریه کنم پیشت نخواستم بدشه رفتارم
نمی خواستم بفهمی تو که من طاقت نمیارم
دلم واسه خودم می سوخت برای قلب درگیرم
یه روز تو و خنده هات گفتی تو میمونی و من میرم
تو میمونی!من میرم
سرم را گرم می کردم که از یادم بره این غم
ولی بازم شبا تا صبح تورو تو خواب میدیدم
نمیدونستی اینا رو چرا باید میفهمیدی
من و دیدی ولی یکبار ازم چیزی نپرسیدی
ازم چیزی نپرسیدی!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه جور اهنگی بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 547
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 8,583
  • بازدید سال : 63,506
  • بازدید کلی : 1,225,557
  • کدهای اختصاصی