loading...
بیرصدا.دانلود اهنگ,دانلود ترانه,سایت دانلود اهنگ
آخرین ارسال های انجمن
امیر بازدید : 287 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Babak JahanBakhsh Ft Reza Sadeghi – Mano Baroon

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای بابک جهانبخش و رضا صادقی به نام من و بارون

از آلبوم من و بارون

 

43634643w64w63w6w4

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۴٫۰ مگابایت

» دانلود آهنگ من و بارون «

سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالی ام
عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه
کنارتو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت باتو دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره بنور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب بیاد تو زیر بارون
باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملش عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شبو روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره بنور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
حالی داریم امشب بیاد تو من و بارون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه جور اهنگی بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 1,140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,689
  • بازدید ماه : 8,353
  • بازدید سال : 63,276
  • بازدید کلی : 1,225,327
  • کدهای اختصاصی