loading...
بیرصدا.دانلود اهنگ,دانلود ترانه,سایت دانلود اهنگ
آخرین ارسال های انجمن
حسن فراهانی بازدید : 235 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 

دانلود اهنگ جدید محمدرضا عطائی به نام خوش خیال

ترانه :  محمد رضا عطائی

تنظیم : عماد بهاری

میکس و مسترینگ : امید اصغری

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عطائی به نام خوش خیال

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ محمدرضا عطائی به نام خوش خیال :

من با تو بودم تو خوابو بیداری

تو میگفتی به جز من کسی رو نداری

یه عمره با دوروغات سر کار بودم

تو تنها نبودی من خوش خیال بودم

چقدر افسوس اون روزا برام سخته

دلم غصه نخور کار قسمت و بخته

که من گریون باشمو تو بخندی

باهاش دست تو دستو دل ببندی

اون روز لعنتی رو یادم نمیره

تو چشمای من بود اون خیره

میگفت اگه یه روز نباشم

بدون من حتما اون میمیره

چه خوش خیال بودم گفتم دلش گیره

الان داره با اون جلوی چشام میره

تا امروز کسی رو اینجوری دوست نداشتم

بخاطر داشتنش خودمم میکشتم

منبع : اختصاصی موزیک ۹۸

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه جور اهنگی بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 313
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 149
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 547
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 8,438
  • بازدید سال : 63,361
  • بازدید کلی : 1,225,412
  • کدهای اختصاصی